MOSAIC – מרכז להשתלות שיער

מיתוג המרכז ויצירת קמפיין השקה והחדרה למודעות

מוזאיק הוא מרכז חדש להשתלות שיער, המציג את הסטנדרט המתקדם בישראל, בתחום המקצועי ובתחום השירות. המרכז, שהוא הגדול בארץ, מציע טיפולים חדשניים ואנשי מקצוע מעולים, העושים שימוש בציוד ובטכנולוגיות פורצי דרך. העיצוב והתכנון המוקפדים מעניקים למטופלים חוויה בלתי מתפשרת, אשר ניכרת בכל מפגש עם הצוות ובכל פרט.

The Bright Side

תהליך העבודה המשותף החל ביצירת מיתוג רעיוני וגרפי למרכז, אשר התבסס על מיצוב המרכז כ"חוויה בסטנדרט מלונאי של 5 כוכבים". המהלך כלל יצירת לוגו, שפה גרפית ואתר, ברוח הסיפור, אשר המחישו את אווירת היוקרה, תוך שילוב של צילומי סטילס שצולמו במיוחד עבור הפרויקט.
בשלב הבא, תכננו הובלנו מהלך שיווקי חוצה מדיות (טלוויזיה, רדיו, דיגיטל), שהובל על ידי שחקן הכדורגל המיתולוגי אלי אוחנה. הקמפיין מינף את הילת המצליחן של אוחנה ואת שיערו, שהפך לסימן ההיכר שלו, כדי לפנות לקהל היעד באופן שמעורר הזדהות ומניע לפעולה. הקמפיין זכה לתהודה רבה, הוביל לגל פניות למרכז והפך לאחד המדוברים ב-2024.

# PPC & SEO   # Social   # אסטרטגיה   # וידאו וסטילס   # מיתוג   # קופירייטינג