שמרת הזורע

יצירת קמפיין קיץ ארצי

שמרת הזורע היא ממותגי הריהוט הוותיקים והאהובים בישראל, מאז 1950. כיום, מספקת החברה פתרון ריהוט כולל לכל הבית, במקום אחד, באמצעות אתר אינטרנט ורשת סניפים ארצית. לאורך השנים, זכתה החברה בפרסים מקומיים ובינלאומיים רבים עבור מצוינות מקצועית וארגונית, פופולריות בקרב קהלי היעד ותרומה למשק הישראלי.

The Bright Side

במסגרת ליווי שיווקי שוטף של שמרת הזורע, יצרנו עבור החברה קמפיין קיץ ארצי (טלוויזיה, רדיו, דיגיטל). הקמפיין הציג את האתר והסניפים כפתרון כולל לעוברים ולמשפצים דירה, אשר מאפשר להם ליהנות מפתרון ריהוט כולל לכל הבית, בקלות ובמהירות.
כחלק ממתיחת הפנים וריענון המותג, נוצר עבור הקמפיין קונספט צעיר ומשעשע, שקרא לאנשים להיפרד מהרהיטים הישנים שלהם ולהתחדש ברהיטים האיכותיים והמשתלמים של שמרת הזורע. המשפט המוביל של הקמפיין היה "לא בוכים על…", אשר התעדכן בכל פרסום בהתאם לקטגוריות הריהוט השונות: "לא בוכים על ארון בדיכאון", "לא בוכים על מיטה שהתמוטטה" וכן הלאה.

# PPC & SEO   # Social   # אסטרטגיה   # וידאו וסטילס   # מיתוג   # קופירייטינג