קבוצת אורון

קמפיין מיתוג מעסיק לגיוס עובדים 

קבוצת אורון היא אחת מקבוצות ההנדסה אזרחית והתשתיות הגדולות בישראל.
הקבוצה משקיעה תשומות רבות בתהליך הגיוס והשימור של העובדים.
אנחנו התבקשנו ליצור קמפיין חדש לגיוס עובדים.

The Bright Side

במרכז הקמפיין הצבנו את עובדי החברה ואת חווית העבודה האישית שלהם.
הקמפיין הציג עדויות וסיפורים אישיים שלהם, שסיפקו הצצה לסביבת העבודה בחברה, דרך העיניים שלהם.
באופן הזה, יצרנו חיבור אנושי למותג, שנחווה כמקור מידע אמין ולא כמהלך שיווקי ומלאכותי.

# PPC & SEO   # Ux Ui   # אסטרטגיה   # ברושורים ומצגות   # מיתוג   # קופירייטינג