KAMADA

מיתוג מחדש של קמדא, חברת תרופות ביוטכנולוגית גלובלית, המתמחה בתחום הפלזמה.
החברה נסחרת בבורסה, ממוקמת בפארק המדע ברחובות ומוצריה משווקים בלמעלה מ 30 מדינות בעולם.

The Bright Side

תהליך המיתוג המחודש מיצב את החברה כפורצת דרך, בתחום שמרני המפוקח על ידי רגולציה נוקשה. הקו המיתוגי התבסס על שתי הרגליים המרכזיות של פעילותה – ההתמקדות בפיתוח תרופות חדשניות המבוססות על פלזמה והשאיפה להציל חיים.
המשפט המוביל שנבחר עבור המהלך היה "Each Life is Unique" והקו המילולי והעיצובי תמכו בו – החל מלוגו מחודש ועכשווי, בצבעים חיים ובשילוב של טיפה המייצג את הפלזמה ועד לשילוב של תמונות של רופאים ובחומרים השיווקיים השונים, אשר יצרו חיבור לקהל היעד המרכזי (מומחי רפואה) והדגישו את חשיבות הפן האנושי.
במסגרת התהליך, יצרנו אתר אינטרנט חדש, מצגות וחומרים שיווקיים שונים – לרבות כתיבה, עיצוב ובניה ובנינו מהלך שיווק B2B, אשר הציג את הסיפור החדש לקהלי היעד הרלוונטיים.

# אסטרטגיה   # ברושורים ומצגות   # מיתוג   # קופירייטינג   # שיווק B2B